FAQ - Veelgestelde vragen

Andere / Diensten

Ik probeer mij in te loggen op de DKV App en krijg de melding ‘Deze gebruiker bestaat niet’. Ik kan mij nochtans probleemloos inloggen op de website My DKV.Waarvoor dient de Medi-Card®?Ik ben van smartphone/tablet veranderd. Ik zie de documenten die ik verstuurde niet meer. Hoe komt dat?Ik ben van smartphone/tablet veranderd. Moet ik mij opnieuw registreren?Zowel mijn partner als ik hebben de DKV App op onze smartphone/tablet. Kunnen wij beiden de kaarten van onze kinderen toevoegen?Toon meer

Hospitalisatie

Worden de kosten voor rooming-in terugbetaald?Waarom werd mijn Medi-Card® in het ziekenhuis geweigerd?Ik moet in het ziekenhuis opgenomen worden. Wat moet ik doen?Met welke instellingen heeft DKV een overeenkomst voor kraamhulp bij thuisbevallingen?Mijn Medi-Card® werd geblokkeerd. Ben ik nu niet meer verzekerd?Toon meer

Mijn contract beheren

Premieverhoging 2017 : legt DKV deze nieuwe tariefverhoging eenzijdig op aan haar klanten?Wat is er gedekt bij een ski-ongeval?Premieverhoging 2017 : waren de ingeroepen factoren niet reeds lang bekend? Waarom werden ze niet doorgerekend in de oorspronkelijke premie? Na mijn hospitalisatie moet ik naar een revalidatiecentrum. Wat moet ik doen?Hoe kan ik mijn partner en kinderen toevoegen aan mijn verzekering en wat moet ik hiervoor doen?Toon meer