De diensten van DKV

Wij bieden je klanten niet enkel de beste zorgen, maar zetten ook sterk in op een uitgebreide service om het hen zo gemakkelijk mogelijk te maken.

 

Ontdek hier onze digitale diensten:

DKV App
Dankzij deze gratis applicatie hebben je klanten hun Medi-Card® altijd op zak en kunnen ze al hun medische kosten scannen en doorsturen, zodat de administratieve verwerking sneller verloopt.

Medi-Card®
Dankzij ons unieke derdebetalersysteem betaalt je klant zelf geen voorschotten meer bij een hospitalisatie. Het ziekenhuis stuurt de factuur rechtstreeks naar ons voor betaling.

AssurPharma
AssurPharma maakt komaf met de apothekersbriefjes van je klanten. De apotheker scant de Medi-Card® en stuurt zo alle BVAC-attesten digitaal en rechtstreeks naar DKV.

DKV Assistance
Heeft je klant bijstand nodig in het buitenland? Hij kan ons bellen op +32 (0)2 230 31 32  en wij helpen hem zo snel mogelijk verder.

Kostenafrekening
De kostenafrekening van je klant is niet helemaal duidelijk? Wij leggen hem dit haarfijn uit.

My DKV
My DKV is het persoonlijk DKV-portaal van je klant: hij volgt zijn medische kosten op en controleert zijn terugbetalingen, waar en wanneer hij maar wil.

Hospitalisatieaangifte
Je klant kan zijn hospitalisatie aangeven via de smartphone, tablet of pc.

Zoomit
Dankzij Zoomit beheert je klant al zijn betalingen met één klik.

Hospitalisatiegids
Je klant moet binnenkort gehospitaliseerd worden? Wij leggen hem stap voor stap uit wat hij hiervoor moet doen.