
- nl
- fr
Beste Partner,
Vooreerst wil ik u bedanken voor de geslaagde samenwerking in 2024 en u een gelukkig nieuwjaar wensen.
Elk nieuw jaar brengt nieuwe kansen en uitdagingen met zich mee, en wij kijken er alvast naar uit om deze samen met u te verwezenlijken!
Ik wil u op deze pagina graag een overzicht geven van wat er vorig jaar allemaal gebeurd is bij DKV, en van wat we dit jaar voor u in petto hebben.
Hebt u vragen? Contacteer dan gerust uw (Key) Account Manager. Wij kijken er naar uit om er samen met u een succesvol 2025 van te maken!
Met vriendelijke groeten,
Hervé Bourel
Chief Commercial Officer
In februari lanceerden we ons nieuwe gamma individuele hospitalisatieverzekeringen DKV Hospi. Een productgamma dat, net als onze individuele verzekeringen ambulante zorgen en tandverzekeringen, bestaat uit een basisdekking (DKV Hospi Essential), een meer uitgebreide dekking (DKV Hospi Comfort) en een premiumdekking (DKV Hospi Premium +).
En dat deze laatste gesmaakt wordt, dat bleek duidelijk tijdens de uitreiking van de DECAVI levensverzekeringstrofeeën in november! DKV Hospi Premium + werd er immers uitgeroepen tot ‘Beste verzekering gezondheidszorgen’. Een prijs waar we met z’n allen heel trots op mogen zijn, en die aantoont dat de terugkeer van een premium hospitalisatieverzekering door de markt gewaardeerd wordt.
Ondertussen is DKV maar liefst 60 jaar aanwezig op de Belgische markt! 60 jaar van pionierschap, innovatie, leadership en expertise, maar ook van samenwerking met u. Ik ben dan ook verheugd dat we deze mijlpaal in 2024 samen met u konden vieren.
Op deze pagina komt u alles te weten over het 60-jarig bestaan van DKV!
Een goede relatie met onze verzekeringstussenpersonen is voor ons van essentieel belang. Daarom peilden we opnieuw naar uw mening via onze tevredenheidsenquête, en ik wil u bedanken voor uw talrijke deelname. Uit de resultaten blijkt onder andere dat u DKV ten zeerste zou aanbevelen en dat u over het algemeen heel tevreden bent van de kwaliteit van onze producten. Dit bevestigt voor ons het vertrouwen dat u stelt in ons bedrijf en in onze producten.
Er kwamen uiteraard ook enkele relevante aandachtspunten naar boven, die ons zullen helpen om nog beter te worden en nog meer te beantwoorden aan de behoeften van u en uw klanten.
De klant staat al 60 jaar lang centraal in al onze activiteiten, en dit zal altijd zo blijven. We bekijken dan ook voortdurend hoe we onze processen en tools kunnen verbeteren, met het oog op minder administratie en meer gebruiksvriendelijkheid.
Daarnaast gaan we dit jaar onze DKV App nog verder uitbouwen en vernieuwen, met nog meer features voor meer gebruiksvriendelijkheid.
Ons aanbod voor ondernemingen wordt op verschillende vlakken versterkt: