Hospitalisatieverzekering
Kiezen voor een hospitalisatieverzekering van DKV is kiezen voor gemoedsrust.
De beste bescherming genieten en tegelijkertijd ook je financiële risico’s beperken en dit alles binnen je budget, dat is mogelijk!
Dankzij een van onze hospitalisatieverzekeringen.
DKV Hospi Flexi, verkozen door DECAVI «Beste Verzekering Gezondheidszorgen»1
- Hospitalisatie met overnachting: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van de persoonlijke bijdrage
- Daghospitalisatie: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van de persoonlijke bijdrage
- Terugbetaling van hospitalisatiekosten in een tweepersoonskamer
- Medi-Card® (derdebetalersysteem)
- Kosten voor/na hospitalisatie
- Terugbetaling van de kosten buiten hospitalisatie het hele jaar door
- Zware Ziekten
- Bijstand in het buitenland
- Productinformatiedocument (IPID)
-
-
Hospitalisatie met overnachting: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van deHospitalisatie met overnachting: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van de persoonlijke bijdrage 100%, zonder plafondRead More
-
Daghospitalisatie: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van de persoonlijke bDaghospitalisatie: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van de persoonlijke bijdrage NoRead More
- Terugbetaling van hospitalisatiekosten in een tweepersoonskamer 100%, zonder plafond
- Medi-Card® (derdebetalersysteem) Yes
- Kosten voor/na hospitalisatie Yes
- Terugbetaling van de kosten buiten hospitalisatie het hele jaar door No
- Zware Ziekten Yes
- Bijstand in het buitenland Wereld
- Productinformatiedocument (IPID) Download
-
-
-
Hospitalisatie met overnachting: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van deHospitalisatie met overnachting: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van de persoonlijke bijdrageRead More
-
Daghospitalisatie: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van de persoonlijke bDaghospitalisatie: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van de persoonlijke bijdrageRead More
- Terugbetaling van hospitalisatiekosten in een tweepersoonskamer
- Medi-Card® (derdebetalersysteem)
-
Kosten voor/na hospitalisatie
- Yes
-
Terugbetaling van de kosten buiten hospitalisatie het hele jaar door
- No
-
Zware Ziekten
- Yes
- Bijstand in het buitenland
- Productinformatiedocument (IPID)
-
-
-
Hospitalisatie met overnachting: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van deHospitalisatie met overnachting: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van de persoonlijke bijdrage NoRead More
-
Daghospitalisatie: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van de persoonlijke bDaghospitalisatie: terugbetaling van supplementen in geval van een eenpersoonskamer, na aftrek van de persoonlijke bijdrage NoRead More
- Terugbetaling van hospitalisatiekosten in een tweepersoonskamer 100%, zonder plafond
- Medi-Card® (derdebetalersysteem) Yes
- Kosten voor/na hospitalisatie Yes
- Terugbetaling van de kosten buiten hospitalisatie het hele jaar door Yes
- Zware Ziekten Yes
- Bijstand in het buitenland Europese Unie
- Productinformatiedocument (IPID) Download
-
Dit betreft reclame in de zin van het Koninklijk Besluit van 25 april 2014 betreffende bepaalde informatieverplichtingen bij de commercialisering van financiële producten bij niet-professionele cliënten.
Voor meer informatie en vooraleer u een van deze producten onderschrijft, gelieve het informatiefiche over het verzekeringsproduct (IPID) in kwestie hierboven te raadplegen.
1 DKV Hospi Flexi werd verkozen tot “Beste Verzekering Gezondheidszorgen” op de 19de editie van de DECAVI Niet-levensverzekeringstrofeeën, georganiseerd door DECAVI en AIMES & Co, die plaatsvonden op 26 april 2023. Deze awards geven erkenning aan verzekeraars voor de kwaliteit van hun producten of hun innovatie na grondige analyse van de volledige Belgische markt uitgevoerd door een panel van experts. De meest representatieve spelers op de markt werden onder de loep genomen om zo te komen tot een betrouwbare representativiteit (bijna 80% van de markt in termen van premie-incasso werd geanalyseerd). Dit evenement geniet de steun van Assuralia en vertrouwt op gewaardeerde partners binnen de sector, zoals: La Libre Belgique, Comarch, Axis group, Trends, EY en WIS. Meer informatie omtrent de selectiecriteria is terug te vinden op www.decavi.be.
- Dit informatiedocument is uitsluitend bedoeld om je een overzicht te geven van de belangrijkste dekkingen en uitsluitingen die betrekking hebben op deze producten. Het is niet aangepast aan je specifieke behoeften en de informatie hierin is niet exhaustief.
- Voor meer informatie over deze producten, je rechten en plichten, raadpleeg de Algemene en/of Tarifaire Verzekeringsvoorwaarden en Productinformatiefiches (IPID) vóór het afsluiten ervan. Deze documenten zijn beschikbaar bij je verzekeringstussenpersoon, op www.dkv.be of gratis verkrijgbaar bij DKV Belgium.
- DKV Belgium N.V. | Loksumstraat 25 | 1000 Brussel | Tel.: +32(0)2 287 64 11 | www.dkv.be | R.P.R. 0414858607, verzekeringsonderneming naar Belgisch recht, toegelaten onder nr. 739, onder toezicht van de Nationale Bank van België, met maatschappelijke zetel te de Berlaimontlaan14, 1000 Brussel fabrikant van de DKV-producten tandzorg, ambulante kosten, hospitalisatie, zorgverzekering en inkomensverlies. Deze producten zijn onderworpen aan de Belgische wetgeving (tak 2 'ziekte' en/of tak 18 'hulpverlening'). Offerte via je verzekeringstussenpersoon en/of www.dkv.be. Levenslang contract niet opzegbaar door de verzekeraar, behoudens de uitzonderingen voorzien door de wet.
- Voor klachten in verband met het beheer of de uitvoering van deze producten kun je contact opnemen met de dienst Quality Control van DKV Belgium N.V. Dit kan per post op het adres Loksumstraat 25, 1000 Brussel, per mail naar Qualitycontrol@dkv.be of via het formulier dat beschikbaar is op onze website www.dkv.be/contact/een-klacht. U kunt ook contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen per post op het volgende adres: Square de Meeûs 35, 1000 Brussel, per e-mail op info@ombudsman-insurance.be of per telefoon op +32 (0) 2 547 58 71, onverminderd de mogelijkheid om een gerechtelijke procedure aan te spannen. Dit is een commercieel document krachtens het koninklijk besluit van 25 april 2014 besluit betreffende bepaalde informatieverplichtingen bij de commercialisering van financiële producten bij niet-professionele cliënten.