Functie

  • Je coördineert de dagelijkse taken in je team, je motiveert en je begeleidt jouw medewerkers met als doel een uitstekende en correcte dienstverlening te garanderen : 
  • Je organiseert het werk in functie van onze SLA’s, je volgt dagelijks de KPI’s en je stuurt bij waar nodig
  • Je waakt over de goede functionering, de opleiding en de ontwikkeling van de medewerkers
  • Je bevordert en stimuleert informatie-uitwisseling tussen de medewerkers, je informeert hen dagelijks over de KPI en je communiceert de boodschappen en strategie van de directie
  • Je evalueert de vigerende processen, procedures en waar nodig doe je voorstellen ter verbetering
  • Je bepaalt objectieven, je evalueert medewerkers en je neemt deel aan rekruteringen
  • Je positioneert je als de contactpersoon van je team t.o.v. andere teams en departementen, sales en makelaars
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Head of Claims

Profiel

  • Professionele Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
  • Je bent vlot tweetalig (NL/FR) en je beschikt over een goede kennis van het Engels
  • Je beschikt over een 5-tal jaar ervaring binnen DKV Belgium, je bent overtuigd van ons productgamma en je bent op zoek naar een nieuwe en boeiende uitdaging
  • Je communiceert op een vlotte wijze, zowel mondeling als schriftelijk, je stelt vragen, je luistert en je neemt beslissingen die gedragen worden door je team en collega’s
  • Je bent positief en constructief, je omarmt veranderingen en je kan je medewerkers/collega’s/hierarchie motiveren en uitdagen om op een andere manier te werken
  • Ervaring als people manager is een pluspunt
  • Je kan efficiënt plannen en organiseren en zodoende ben je stressbestendig en flexibel ingesteld
  • Je beheerst het MS Office pakket
  • Je belichaamt de corporate competenties van DKV: klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, organisational commitment en integriteit