Als schadebeheerder maakt u deel uit van de afdeling Claims. U behoort tot één van de 6 teams die dagelijks instaat voor het correct beheer van schadedossiers.

U bent verantwoordelijk voor de volgende taken :

  • Het schadebeheer van A tot Z van de dossiers die aan u worden toevertrouwd: correcte analyse/beoordeling en aanvaarding van de riscio’s, analyseren medische kosten en verwerking in het systeem, opzoeken van de nodige informatie in de daartoe voorziene applicatie om op basis hiervan de juiste beslissingen te kunnen nemen, adreswijzigingen, ….
  • U onderhoudt dagelijks contacten (zowel schriftelijk als mondeling) met makelaars, verzekerden, collega's van binnen- en buitendiensten, en alle andere partijen die in een schadedossier betrokken kunnen zijn.
  • Samen met uw collega’s zorgt u voor een goede en snelle dienstverlening voor onze klanten.

 

Profiel :

  • Wij verwachten een enthousiast, nauwgezet persoon die op een snelle en efficiënte wijze een grote hoeveelheid adminstratieve taken correct kan afwerken.
  • U heeft reeds een professionele ervaring in de dienstensector. Een Bachelor opleiding en/of ervaring in de verzekeringssector is een plus maar geen noodzaak.
  • U bent een teamplayer.
  • U hebt een goede kennis van de tweede landstaal.
  • U houdt ervan om zelfstandig te werken. Dat betekent dat u vlot beslissingen kunt nemen.
  • U bent klant- en resultaatgericht, een integer persoon en u bent loyaal aan de organisatie.