Met de voornaamste focus op klant- en servicetevredenheid en met alsmaar meer calls omwille van de groei van DKV is het Contact Center op zoek naar gemotiveerde medewerkers die willen bijdragen tot deze groei.

Samen met een 40-tal collega’s worden er dagelijks gemiddeld 1886 calls afgehandeld. Het Contact Center van DKV behandelt vandaag enkel inbound calls en e-mails in eerste lijn.

Functie

  • Samen met je collega’s draag je bij tot de groei van ons Contact Center en tot het verhogen van onze klant- en servicetevredenheid.
  • Na een uitgebreide interne opleiding ben je in staat om 80% van de binnenkomende calls zelfstandig af te werken. Indien nodig kan je steeds een beroep doen op de interne diensten. Je besteedt gemiddeld 60 procent van de tijd aan het behandelen van de calls en 40 procent aan het beantwoorden van e-mails en andere administratieve taken.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, makelaars, agenten, ziekenhuizen en tandartsen, en bent dan ook verantwoordelijk voor het imago van DKV Belgium.
  • Door de heel gevarieerde vragen die aan bod komen (productinformatie, schadedossiers, wijziging contracten, boekhoudkundige vragen, …) doe je veel ervaring op in verschillende domeinen waardoor je binnen de maatschappij heel wat mogelijkheden hebt om door te groeien.
  • Je staat in voor een aantal aftersales diensten aan de klant, makelaar of agent.
  • Samen met het team denk je na over en doe je voorstellen tot verbetering van onze dienstverlening naar klanten toe.
  • Je wordt maandelijks individueel geëvalueerd zodat je samen met je verantwoordelijke kan werken aan het behalen van je objectieven.
  • Je werkt in 2 shiften tussen 8u en 17u.

 

Profiel

  • Je bent in de eerste plaats een vlotte communicator die mondeling zeer goed tweetalig is (N/F). Goede kennis van het Engels is zeker een pluspunt.
  • Ervaring in een Contact Center en/of verzekeringen is een pluspunt.
  • Enthousiast en leergierig als je bent, kan je je snel inwerken in een nieuw productenaanbod.
  • Je bent stressbestendig en kan snel en efficiënt met een computer werken. 
  • Je bent klant- en servicegericht en je hebt commerciële feeling. Hierdoor draag je bij tot de verbetering van het imago van DKV Belgium.