Functie

Als HR Payroll Expert ben je verantwoordelijk voor de begeleiding van het payroll team en sta je in voor:

  • Opvolgen, controleren en optimaliseren van de salarisverwerking en payroll processen.
  • Aanspreekpunt in verband met sociale wetgeving thema’s.
  • Aanmaken van rapporteringen en statistieken.
  • Vervolledigen van salarisenquêtes.
  • Opstellen en opvolgen van evaluaties van payroll-team.
  • Begeleiden van payroll team in groei en innovatie.
  • Opstellen en vervolledigen van contracten, aanhangsels, attesten, documenten voor het ziekenfonds, RVA, …
  • Opvolgen van dossiers inzake groepsverzekeringen, arbeidsongevallen, …

 

Profiel

  • Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt minimum 4 jaar ervaring binnen een Payroll functie.
  • Je bent zowel mondeling als schriftelijk vlot in het Frans, Nederlands en Engels.
  • Je hebt een goede kennis van de sociale wetgeving.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en bent een team-player.
  • Je kunt vlot overweg met ITsystemen en hebt een heel goede kennis van Excel.
  • Je kan goed omgaan met confidentiële informatie en je gaat nauwkeurig om met cijfers