Functie

  • De klanten waarschuwen en informeren over de gevolgen van niet-betaling en hen aanmanen de verschuldigde bedragen te betalen.
  • Opstarten van de procedure voor dagvaarding en opvolgen van dossiers.
  • Opvolgen van de betalingstermijnen, nakijken van het versturen van de vervaldagberichten.
  • Dagelijks beheer inkomende betalingen en domicilieringen.
  • Beheer debet & credit saldo’s.
  • Opstellen van briefwisseling en telefonisch en schriftelijke beantwoorden van de klanten.
  • Telefonisch en schriftelijk beantwoorden van vragen van makelaars en klanten m.b.t. respectievelijk commissies of premiebetalingen.

 

Profiel

  • U beschikt minstens over een diploma Hoger Secundair Onderwijs en u heeft minstens 2 jaar ervaring in een administratieve functie.
  • U bent tweetalig (NL/FR). Kennis van het Engels is een pluspunt.
  • U heeft een goede kennis van MS Office toepassingen (Word, Excel, Outlook).
  • U kan zelfstandig en gestructureerd werken binnen een team.
  • U beschikt over een analytisch denkvermogen en U bent na²uwkeurig en punctueel.