Functie:

  • De klanten waarschuwen en informeren over de gevolgen van niet-betaling en hen aanmanen de verschuldigde bedragen te betalen
  • Opstarten van de procedure voor dagvaarding en opvolgen van dossiers
  • Opvolgen van de betalingstermijnen, nakijken van het versturen van de vervaldagberichten
  • Dagelijks beheer inkomende betalingen en domicilieringen
  • Beheer debet & credit saldo’s
  • Opstellen van briefwisseling en telefonisch en schriftelijke beantwoorden van de klanten
  • Telefonisch en schriftelijk beantwoorden van vragen van makelaars en klanten m.b.t. respectievelijk commissies of premiebetalingen

Profiel:

  • U beschikt minstens over een diploma Hoger Secundair Onderwijs en u heeft minstens 2 jaar ervaring in een administratieve functie
  • U heeft een goede kennis van MS Office toepassingen (Word, Excel, Outlook)
  • U kan zelfstandig en gestructureerd werken binnen een team
  • U beschikt over een analytische denkvermogen en U bent nauwkeurig en punctueel
  • U bent tweetalig (NL/FR). Kennis van het Engels is een pluspunt
  • U beschikt over de nodige communicatie skills om informatie om te zetten naar beknopte en gerichte boodschappen zodat deze verstaanbaar zijn voor de verschillende stakeholders
  • U beschikt over de corporate competenties van DKV : klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, organisational commitment en integriteit

Solliciteren:

Stuur uw motivatiebrief met CV naar jobs@dkv.be.