DKV Assistance

Indien je klant een hospitalisatieverzekering heeft onderschreven bij DKV en in het buitenland geconfronteerd wordt met een gezondheidsprobleem, kan hij via ons servicenummer
 +32 (0)2 230 31 32 rekenen op professionele dienstverlening dankzij DKV Assistance:

  • Wij betalen de ziekenhuisfactuur rechtstreeks aan het ziekenhuis indien hij zijn hospitalisatie aangeeft bij DKV Assistance binnen de 24u.
  • Wij repatriëren hem naar België indien nodig.
  • Wij zorgen voor bijstand tijdens een medisch noodzakelijke hospitalisatie en regelen de communicatie met de huisarts.
  • Wij nemen het plaatselijk vervoer naar het ziekenhuis ten laste.
  • Wij versturen de medisch noodzakelijke geneesmiddelen en protheses wanneer deze ter plaatste niet beschikbaar zijn.

Indien je klant een hospitalisatieverzekering van het type DKV Hospi SelectDKV Hospi Flexi, DKV Medi Pack, DKV Premium Corporate, DKV Flexi Corporate, DKV Premium PRO, DKV Flexi PRO, DKV Medi Pack PROPlan IS2000 , H , H + ,  IS KMO , IS + Groep , AS3 , AS2 of AS1 heeft onderschreven, kan hij rekenen op bijstand in het buitenland.

Wil je meer informatie over DKV Assistance? Lees dan zeker hier verder.

Aarzel niet om onze diensten te contacteren indien je nog vragen hebt.