De belangrijkste waarborgen

De belangrijkste uitsluitingen

Dit betreft reclame in de zin van het Koninklijk Besluit van 25 april 2014 betreffende bepaalde informatieverplichtingen bij de commercialisering van financiële producten bij niet-professionele cliënten.

Voor meer informatie en vooraleer dit product te onderschrijven, gelieve het informatiefiche over het verzekeringsproduct (IPID) in kwestie te raadplegen hieronder.

De waarborgen in detail

3 maanden wachttijd.

Onbeperkte terugbetaling van hospitalisatiekosten.

Vrije keuze van het kamertype, met een persoonlijke bijdrage van €150 per opname in het geval van een éénpersoonskamer met overnachting. Een daghospitalisatie wordt vergoed volgens een tweepersoonskamer.

Vrije keuze van arts en ziekenhuis.

Terugbetaling van medische kosten 30 dagen voor en 90 dagen na of 60 dagen voor en 180 dagen na een hospitalisatie.

Terugbetaling van medische kosten van 30 Zware Ziekten het hele jaar door.

Wereldwijde bijstand en repatriëring (behalve voor geplande hospitalisaties buiten de Europese Unie).

Medi-Card® en Medi-Card® AssurPharma: rechtstreekse betaling van de hospitalisatiefactuur aan het ziekenhuis en onmiddellijke verzending van attesten door de apotheker.

Optie Service@home: aanvullende waarborgen in geval van verminderd zelfzorgvermogen van de verzekerde die niet-medische thuiszorg nodig heeft (bv. gezinshulp, huishoudhulp) na minimum één nacht ziekenhuisopname in een door DKV erkend ziekenhuis.

  • Dit informatiedocument is uitsluitend bedoeld om je een overzicht te geven van de belangrijkste dekkingen en uitsluitingen die betrekking hebben op dit product. Het is niet aangepast aan je specifieke behoeften en de informatie die erin is opgenomen is niet exhaustief.
  • Voor meer informatie over dit product, je rechten en plichten, raadpleeg de Algemene, Tarifaire Verzekeringsvoorwaarden en et Productinfofiches (IPID) vóór het afsluiten ervan.
  • Deze documenten zijn beschikbaar bij uw verzekeringstussenpersoon, op www.dkv.be of gratis verkrijgbaar bij DKV Belgium. DKV Belgium N.V. | Loksumstraat 25 | 1000 Brussel | Tel.: +32(0)2 287 64 11 | www.dkv.be | R.P.R. 0414858607, verzekeringsonderneming naar Belgisch recht, toegelaten onder nr. 739, onder toezicht van de Nationale Bank van België, met maatschappelijke zetel te de Berlaimontlaan14, 1000 Brussel fabrikant van de groepsproducten. Dit product is onderworpen aan de Belgische wetgeving (tak 2 'ziekte' en/of tak 18 'hulpverlening'). Offerte via je verzekeringstussenpersoon en/of www.dkv.be. Voornaamste uitsluitingen van de verzekeringsdekking: gebruik van drugs, esthetische ingrepen, vaccinatie, contraceptie, sterilisatie en medisch begeleide vruchtbaarheidsbehandelingen. Jaarlijks hernieuwbaar contract voor collectieve contracten volgens de geldende voorwaarden.
  • Voor klachten in verband met het beheer of de uitvoering van deze producten kunt u contact opnemen met de dienst Quality Control van DKV Belgium N.V. Dit kan per post op het adres Loksumstraat 25, 1000 Brussel, per mail naar Qualitycontrol@dkv.be of via het formulier dat beschikbaar is op onze website www.dkv.be/contact/een-klacht. In tweede instantie kan dit aan de Ombudsman van de Verzekeringen op het adres De Meeûssquare 35, 1000 Brussel, per mail naar info@ombudsman.as of telefonisch op het nummer + 32(0)2 547 58 71. Dit is een commercieel document krachtens het koninklijk besluit van 25 april 2014 besluit betreffende bepaalde informatieverplichtingen bij de commercialisering van financiële producten bij niet-professionele cliënten.

Bereken de maandelijkse premie voor uw onderneming